-ememek, -amamak.

Yanlış bilgiler öğrenmişim galiba şimdiye kadar. Hep olmasa da, çoğunlukla.

Misal, hatta en yakın örneği bu, bir şeyler yaşamadan bir şeyler üretilemiyormuş. Bunu yaşayarak gördüm. Uzun bir süredir, sanıyorum normal bir insan için uzun olmalı yani, hiçbir şey yapmıyor, yaşamıyorum. Evden en son çıkışım bile neredeyse bir ayı bulacak.

Sanıyordum ki bu zamanda iyice artık içime dönerim, kendimle başbaşa kalıp düşünür dururum.. Aslında sandığım gibi de oldu. Ama bunun sonucunda gerçekleştirmeyi umduğum şeyi gerçekleştiremiyorum bir türlü, üretemiyorum artık. Ne bir şeyler yazabiliyorum, ne de yeni bir şeyler düşünebiliyorum. Pek iyi olmadı bu durum.

Şimdi ise aklıma tek şey geliyor bu konuyla ilgili, çünkü başka değişken yok. Hayatımdaki bu “anti-hayatsal” durumdan kaynaklanıyor olmalı tüm bunlar. Kafamda bir şeyler üretip buraya koymak zorlaşıyor gerçekten, yeni bir şeyler girmeyince oraya..

Eskisinden daha kötü olamaz bir şeyler diye düşündükçe daha kötüsü olabiliyor, bu da ilginç.

Tüm bunları değiştirecek formül de sanırım önümde aslında; kalkıp harekete geçmek. Tipik bir depresyondan çıkış formülü de aynı zamanda.. Ama uygulamak istememek gibi de bir şey var. Vallahi var.

Yine de az zaman kaldı gibi geliyor. Hem zaten sıkılmaya da başladım artık bu mutlak yalnızlıktan. Hiçbir şey yapmamaktan. Görüntümden. Biraz gayret, biraz hayretle bu iş çözülür.

Ama bir yandan da içimi kemiriyor yüce Lucifer, “Dur la” diyor, “bari şu kış bitsin artık. Sonra bakarsın çaresine.” Ona da uyasım var hani..

Galiba biraz daha beklemek gerekecek..

Bir Cevap Yazın

