Yarın

“Yarın” kavramı üzerine düşünüp bir karara varmak değil buradaki amacım, yarın olacak bir şeyden bahsetmek.

Ama önce şuna kısaca değinmek zorundayım. Hani bazen bazı seçim anları vardır ya hayatta, o seçim hayatınızın geri kalan kısmını etkiler. Önemli anlardır bunlar, Dr. Emmett Brown’ın da, Walter Bishop’ın da dem vurduğu kırılma anlarındandır. Fakat kötü yanı, genellikle bu kritik anlar çok sonra farkedilir, denir ki “meğer o gün, hayatım değişmiş..”

Geriye bakınca o anlardan dört-beş tane görüyorum rahatlıkla. Lâkin ilk kez bu anlardan birisine, daha olmadan önce sahibim. Dınınınınnnn. İşte yazının asıl konusu geldi.

Çok ilginç bir durum yaşıyorum bir haftadır; aslında belki büyütülecek bir hadise değil, ya da aslında büyütülecek. Tam kararı siz verin.

Yarın, yani 25 Şubat 2011 Cuma günü, öğleden sonra saat 2’de, tek ders sınavım var. Bu ne demek, tek bir sınav sonra okulu bitirebiliyorum demek. Okulu bitirebilecek konumda olmamın önemi yok işte aslında. Garip hissedişimin nedeni okulu bitirmek değil, zira ona daha önce değinmiştim. Garabet, yarınki kavşak noktasını görüyor oluşumda.

Öyle ya da böyle, yarınki sınav sonucunda, daha doğrusu yarınki sınavın sonucuna göre hayatımın en az bir yılı kesin değişecek. Seçim ise tamamen bana kalmış durumda. Elimde her şey, kadere meydan okuyor gibiyim. Ne istersem o olacak.

Çünkü sınavı veremediğim taktirde okul kesin olarak en az bir yıl daha uzayacak. Aksi halde ise bitecek, ve kimbilir beni askere alıverecekler belki, belki tecil şansım olacak ve gidiş yollarıma bakacağım ülkelere, belki bambaşka şeyler olacak. Neler olacağını bilmiyorum, ama sonuçlarını göremesem de, dediğim gibi, ipler tamamen benim elimde.

Ne yapmak istediğime gelince, açıkçası bir hafta boyunca ders çalışmak yerine bu bilincin tadına vardım. Henüz hiç çalışmadım. Ama soracak olursanız, evet, bitirmeyi istiyorum, kesin. Yani, büyük ihtimalle. Sanırım. Neyse işte.

Bakalım bir sonraki bölümde kahramanımızın başına neler gelecek.. Vallahi ben de tam bilmiyorum, senaryoyu elime oyundan hemen önce veriyorlar, gerisi doğaçlama hep..

Yarın ola hayrola. ♣

– – –

Bu arada bunları yazarken şu çok iyi gitti, belki okurken de gider. Tabii okumayı bitirmiş olmanız da ayrı bir dert şu an. Öf, neyse işte..

– – –

Edit: Hayroldu.

Reklamlar

Yarın” üzerine 5 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s