Taşındık!

Heyecanlandım gibi sanki, sevgili okurlar.

Malumunuz, ileri demokratik ülkemde Blogger.com‘a da yasak gelince, apar topar taşınma işlemine giriştim ben de; yangından mal, haciz memurundan eşya kaçırır gibi kaçırdım yazıları WordPress’e. Hayırlısı olsun diyeceğim ama, nerede yaşıyor olduğumuzdan mütevellit, buranın da garantisi yok. Bir sabah kalkınca WordPress’i de gazi olarak görebiliriz. O yüzden adam akıllı yazalım, kimseleri kızdırmayalım. Olaylara karışmayalım. Tabii ben yine de şom ağızlılık yapmayayım.

Neyse, öyle ya da böyle, taşındım işte. Tebdil-i mekanda ferahlık vardır demiş atalarımız, çoğumuzun bildiği üzere. Bu lafı hem çok sever, hem de çok önemserim, zira çoğu zaman doğru çıkar. İster fiziki, ister manevi taşınımlar olsun, insana anlamsız da olsa bir huzur ve mutluluk verir. Fiziki olanları değil belki ama, manevi olan taşınmaları çok yaşayan birisi olarak da buna arka çıkabilirim.

Bu blog taşıma hadisesi de uzun zaman sonra ilk fiziki değişim oldu denebilir. Ama biraz zorlamak da gerekebilir bunu demek için. Dediğimizi varsayarsak da iki ihtimalle karşılaşıyoruz; birincisi burayı sevip tamamen yerleşmem, ikincisi de tam tersi olarak ileride geri dönmeyi düşünmem. İkincisini seçme durumu çok pis oluyor genelde, nasıl olsa dönülecek diye hiçbir şeye başlanmıyor. Sırf o yüzden bile ilk seçeneği işaretleyip burada kalabilirim belki.

Uzatmaya gerek yok bu konuyu da daha fazla, alt tarafı bir adres değişikliği zira.. Blogger yasağıyla ilgili ise söyleyeceğim hiçbir şey yok artık; hem herkes gerekli her şeyi söylüyor, hem de zaten ne değişecek.. Laf işte.. Ayrıca müstehaktır bunlar bize. Bir de şu var ki, bu kadar kavga gürültüden sonra fazla uzun süre kapalı tutamazlar gibi geliyor, açılacaktır yakın sürede. Bakıp göreceğiz.

Şimdi devam edebiliriz artık. ♣

– – –

Bir de not: Ben hâlâ blogger.com’u açabiliyorum, sanırım servis sağlayıcımla ilgili. Smile Adsl henüz başlatmamış olabilir yasağı.

Bir Cevap Yazın

