Bazen, Belki, Sanki.

Daha sık yazmak gerektiğinin ben de farkındayım sevgili blog takipçileri, sayın ziyaretçiler.

Ama bir zamandır yine bir tıkanma süreci içindeyim. Bunun birincil nedeninin, pek fazla paylaşacak şey yaşamıyor oluşum olduğunu biliyorum, ama zamanla bir şeyler biriktireceğim yönünde öngörülerim de var.

O yüzden şimdilik böyle minik yazılarla idare etmeli, zira bilen bilir, ben en çok uzun, vuruş sınırı tanımayan şeyler yazmayı seviyorum. Ve evet, yazmak okumaktan daha kolaydır.

Eski blogumu bilen bilir, oradan sonra bir türlü oturmayan bir şeyler var burada. Onun da eksik yönleri vardı elbette ama, yine de kendi içinde bir bütünsellik yaratıyor, bir garip sıcaklık yayıyordu. O tınıyı halen yakalayamadım.

Ayrıca çok aman aman olmasa da, haftanın en az dört günü güncelliyordum. Şimdi ise ayda birkaç gün. Bunun zamansızlıkla da hiç ilgisi yok, en koyverdiğim zamanlar, en çok zamanımın olduğu zamanlara denk düşüyor..

Neyse.. Yeniden bir düzene girecek tabii ki, biliyorum. Biraz bu şekilde idare etmek gerekiyor. ♣

Bazen, Belki, Sanki.” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

