Nicole

Ben çok üzülüyorum Nicole Kidman’a. Vallahi.

Benim için, “dünyanın en güzel kadını kimdir” sorusunun yanıtı uzun yıllardır belli. Nicole. Belki de tüm zamanların en güzel kadını kendisi. Zarafetini muhteşem yeteneğiyle birleştirmesi, Avustralyalı oluşu (oradan çirkin insan çıkmıyor, çık-mı-yor.), kızıl saçları, bembeyaz teni,.. Neyse, iyisi mi devam etmeyeyim.

Ama tabii, zaman geçiyor, ve o da yaşlanıyor. O yaşlandıkça ben üzülüyorum, ama asıl üzüntüm bu değil.

Kendisini çok zor bir dönem bekliyor, eminim. Sürekli oynadığı 35-40 yaş civarı başrolleri kaybetmek üzere. Ama yaşlı insan rolleri için de fazla genç ve güzel. O yüzden de garip garip şeyler yapacak gibi geliyor. Mesela birkaç sene önce botoks olayına girerek delirtmişti beni. Yine yapacak sanki.

Ama hak da vermek lazım işte, öyle arada kalmış ki. Cidden çok üzülüyorum lan. Yeminle bak. ♣

İnsan olmayan Nicole:

Yaşlanmaya başlayan Nicole:

 

Bir Cevap Yazın

