Kupür

Niçin eski kitap almalıyız. Soru bu. Aslında yanıtlamaya değmeyecek kadar aşikâr bir yanıtı var, ama ben yine de utanmadan yanıtlayayım: Anılar sebebiyle. Şöyle ki;

1958 basımlı “Kayıp Aranıyor“un içinden çıkan bir gazete kupürü bu misal. Başka başka şeyler de çıkıyor arada, en yaygını tabi ki, ilk sayfaya atılmış bir not, bir imza, bir temenni, mevcut kitabın bir hediye olduğunu belirtir bir ibare.. Tümü o kadar güzel ki. Biliyorum, fazla romantik bir hissiyat bu, ama hoşuma gidiyor, ne yapayım.

O değil de, şu öğütleri ben yazmış olabilirim de be, yani alıp yazsam buraya, sırıtmazmış. “Birşeyler arayan insanları alaya almayın.” Bu ne naif bir öğüttür yahu! ♣

Not: Kupürün arka yüzü de burada.

Kupür” üzerine 2 yorum

  1. Bu yola giren insan da iflah olmuyor işte, n’apalım… Yalnız otuzaltı saat çalışmama imkanı biraz az değil mi? Ben oradaki hesabı anlayamadım :)

Bir Cevap Yazın

