Kendimle İlgili Gerçekten Son Derece Gereksiz Birkaç Bilgi

Maksat, istatistik bilimine katkı. Sizin yerinizde olsam okumam bile.

– Son 3 yılda, 68 kilodan 56 kiloya düştüm. Düşmeyi sürdürüyorum.

– Yine son 3 yılda, toplamda 3 defa saç tıraşı oldum. Üçünde de 3 numara kestirdim.

– Son iki yıl içinde yaptığım telefon görüşmelerinin toplam süresi 1 saatten daha az.

– Son iki yılda ettiğim küfür sayısı, takribi olarak, önceki 10 yıla denk. Bunların büyük bir kısmı Beşiktaş’a ve “heykelyıktıran”a yönelik. Bununla beraber canlı veya cansız şeylere dair kullandığım sevgi sözcüklerinin ortalaması bilgisine ulaşamadık.

– 11 Şubat 2011’den bugüne dek toplam 5998 şarkı dinlemişim. (Kaynak: Last.fm) Ayrıca benzer tarihten bu yana 150 civarı kitap okuyup 200 kadar film izlemişim. Saat hesabına göre ise, 250 saatten fazla dizi izlemişim(dir herhalde. Daha bile fazla olabilir, bu son dediğim. Ayrıca bu dediklerim arasında süre olarak en çok Futurama’ya güldüm. En çok Breaking Bad’den zevk aldım. En çok Falling Skies’a ve Eli Thompson’a sinir oldum, en çok Jimmy Darmody ve Hank Moody’ye üzüldüm. Zira gerçek bir hayatım yoktu.)

– Son 3 yılda televizyon izlediğim toplam sürenin haddi hesabı tutulmamış. Neyse ki..

– Oynadığım bilgisayar oyunlarının sayısı, türü ve toplam süresi bilgisine de ulaşılamadı. Elbette başka ulaşılamayan bilgiler de var, sormayın artık o kadarını.

– Son iki yıl içinde, oynadığım toplam şans oyunlarının tutarı 600 Türk Lirası’ndan fazla. Kazandığım toplam ikramiye ise 50 Türk Lirası’ndan az. Oynamayı sürdürüyorum.

– İki yıl içinde, toplamda ettiğim dua sayısı 0 (sıfır). Kurduğum hayal sayısı ise 14. Yani. Ungefähr biraz.

SANSÜRLENMİŞ BİLGİ… SANSÜRLENMİŞ BİLGİ… SANSÜRLENMİŞ BİLGİ… 

– 2009’dan bu yana toplam 6 kişiden hoşlandım. İki kişiden geribildirim aldım, ama onlarla da kan uyuşmazlığı oldu. Organları geri aldık. (Ki aslında birinde açıkça ben yan çizdim.)

– Son üç yılda, 28 kutu Apranax Fort tükettim. (Sayı mecazidir.)

– 2012’nin ilk 4 ayında, toplamda 5 kez banyo yaptım. Aynı süreç içinde takriben 4 kez evden çıktım.

– An itibariyle, saçımın görebildiğim yerlerinde toplam 8 adet beyaz tel var.

* * *

Peki şimdi ben bunları neden yazdım. Niçin yazdım. Can sıkıntısından yazdım işte, neden olacak.

Ahahah, yalana bak, can sıkıntısıymış. Canım sıkılsa gider kitap okurum. Tabi ki herkes gibi ben de en çok, kendimden bahsetmeyi seviyorum. Onun için yazdım. Bir de tarihe not düşeyim diye.

Ayrıca gördüğünüz gibi -okuduysanız tabii- bu yazı size hiçbir şey kazandırmadı. Okumayın demiştim.

Hadi görüşürüz. ♣

Kendimle İlgili Gerçekten Son Derece Gereksiz Birkaç Bilgi” üzerine 4 yorum

  1. uyarılmıştık zaten, boş laflara karşı.. ama insan bir başlayınca gerisi de geliyor, hem okuduğumuz anlaşılsın, istatistiklere de girer, yorumumuzu da yapalım. tamamdır. ne bileyim.. bir de ben zincirleme tamlama şeklindeki uzun başlıkları çok seviyorum, onu farkettim.

Bir Cevap Yazın

