Böyle Bir Sevmek

Ne kadınlar sevdim, zaten yoktular.

Ne kadınlar sevdim, zaten beni sevmeyeceklerini daha taa en başından biliyordum.

Ne kadınlar sevdim, çok sarışın ve hep beyaz tenli.

Ne kadınlar sevdim, tamamı çocuk.

Ne kadınlar sevdim, hepsi benden büyük.

Ne kadınlar sevdim, kış mevsimi koktular.

Ne kadınlar sevdim, hep benden korktular.

Ne kadınlar sevdim, kimisi bilime aşık.

Ne kadınlar sevdim, zekaları güzel, iq’ları bin beşyüz, beyinleri fanusta.

Ne kadılar sevdim, kızlarında kusur yok.

Ne kadınlar sevdim, ne erkekler.

*

Ne kadar çok kadın sevdim.

Böyle bir sevmek, olmaz olsun, Attilâbi. ♣

Bir Cevap Yazın

