Daha Derin. Daha da Derin.

Herhangi bir konuda yüzeysel olmak kadar sevmediğim başka bir şey yoktur. Derinlere inmek lazım gelir bence, her zaman.

Hep derinlere daldım o yüzden. Çokça boğulayazdım, vurgun yedim, ama ölmedim. Derinlere indikçe daha da inmek istedim.

Hatta en derine indim. Deniz tabanında yürüdüm. Kuma değdirdim ayaklarımı, zaten gün gelince oradan güç alıp yukarı sıçradım, yeniden.

Ama bugün farkettim ki, aslında en derine inmemişim. Deniz tabanında yürümek en değilmiş ki. Farketmemişim. Oranın da altı yok mu? Yerkabuğunun da altı yok mu? Mantonun? Dünya’nın Merkezine Seyahati de mi unuttum? En merkezde, en temelde ne var? Oraya inmek lazım.

Daha, en derine inmek lazım. En.

Kazın. ♣

Bir Cevap Yazın

