“Ne Kadar Uzun Zamandır Yazmamışım Kardeşler” Yazısı.

O konserde ben de vardım. Ama şu anda hiçbir manası yok. Boşverin.

O kadar uzun zaman sonra yazmak isteği ya da biriktirdiğim şeyleri paylaşma isteği duyunca, elimde olmadan, fark etmeden, bir “ne kadar uzun zamandır yazmamışım kardeşler” yazısı yazmak gereği doğuyor. İster istemez.

O yüzden bunu yazmak zorundayım. Zira gerçekten çok uzun zamandır yazmamışım sevgili bloguma. Burası benim en sevdiğim yerdi, bir zamanlar. Ama artık değil galiba. Yazmadığıma göre. Ya da ne bileyim, içimi dökebileceğim başka kişiler var artık. Ya da daha fenası, içimi dökmüyorum belki de artık.

Ne olursa olsun, burası benim. Burası benim EN SEVDİĞİM YER. O yüzden hiç yazmasam da, hiç ziyaret etmesem de, bu her yanı toz tutmuş pis dükkanın, benim olduğunun farkındayım.

Keşke bir bakkal dükkanım da olsaydı.

Bir Cevap Yazın

